Locerin: een nieuw haarmiddel in opkomst

Read Time:1 Minute, 30 Second
Locerin: een nieuw haarmiddel in opkomst

In korte tijd  is Locerin aan een snelle groei bezig onder de haarverzorgingsproducten. Dit is het resultaat van de populariteit die het in korte tijd verworven heeft op sociale media. Met name een exponentiële toename in het gebruik onder jonge volwassen vrouwen drijft het gebruik van het middel op. Haarverlies is een probleem waar bijna de helft van de mannen en ruim een derde van de vrouwen in Nederland last van heeft. Sinds ruime tijd is er een ruim assortiment aan producten op de markt die hierop inspeelt: shampoos die de haargroei bevorderen, conditioners, tabletten tegen haaruitval. Dit roept de vraag op wat mensen ertoe brengt om de middelen die ze gebruikten links te laten liggen en in plaats daarvan Locerin aan te schaffen.

Hoe onderscheidt Locerin zich?

Locerin onderscheidt zich van andere middelen doordat het de haarwortel weerbaar maakt tegen schade die voorkomt uit weer en wind en aan alle chemicaliën waar het aan wordt blootgesteld. Het product bevat een ingedrienten die bewezen goed zijn voor het haar, de huid en onder meer de nagels. Dit zijn producten als heermoes, bamboestam, alfalfablad, bioperine, biotine en brandnetelblad. Daarnaast zitten er mineralen in als selenium en zink.

Haarverdikkend effect

Voor veel mensen is dun haar een groot probleem. Dit is in de telogene fase van de levenscyclus van je haar geen probleem. Dit is de natuurlijke fase, waarin haaruitval begint. In een gezonde situatie betreft dit ongeveer 15% van de cyclus. Bij een deel van de bevolking is dit echter aanzienlijk hoger. De opkomst van Locerin past binnen een trend waarin de focus verlegd wordt naarde stimulering van de haarwortel. Daarmee wordt niet alleen haaruitval tegengegaan, maar wordt ook de aanmaak van haar gestimuleerd. De haren die worden aangemaakt hebben vaak ook een grotere dikte en zijn beter bestand tegen breken.

 

0 0
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %